Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

FIREMAN H ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Η ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΧ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ...

Παρατηρώ εδώ και καιρό σ΄ αυτά που γραφείς και θέτω ένα ερώτημα (όχι σε σένα φυσικά), γιατί επιτέλους δεν αποκαλύπτειςι και να μας πεις την συνδικαλιστική σου ιδιότητα, που έχεις εκεί επάνω στην Θράκη. Με το να σπέρνεις διχόνοια στην περιοχή σου εκεί στην Θράκη και να διαλύεις σωματεία το θεωρείς σωστό;  Γιατί δεν βγαίνεις επιτέλους να μας αποκαλύψεις την ταυτότητα σου. Είναι και αντιδεολογικό για το chatάδικο που σε φιλοξένει και ειδικά για τον μεγάλο κουμουνιστή τον μπάρμπα Μήτσο. Αλλά τι να πεις και για αυτόν, απλά δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις . Και συνεχίζω με τον ξερόλα του σώματος τον fireman, κατηγορείς την ΠΟΠΗSHEEP και την ΕΠΠΥΕ για τις ενέργειες που κάνουν (που είναι όλες για χέσιμο, λες και μας νοιάζει τι τρώς). Εσύ τι κάνεις; Απλά για να μην φθαρείς και κάψεις την γούνα σου κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου και σχολιάζεις του πάντες και τα πάντα (Εγώ γιατί δε φανερώνομαι; Για να σκάτε όλοι σας και να ψάχνεστε). Επιτέλους φανερώσου αν πραγματικά θέλεις να βοηθήσεις ή απλά συνέχισε την προπαγάνδα σου μέσα από την ανωνυμία σου, όλο και κάποιο μέλος θα τσιμπήσεις… 
Αναλυτές και στατικολόγοι όλοι εκεί μέσα, πιστεύετε τις λαλακίες της κυράτσας; Μιλάτε βλέπω πολύ, ε; Εμ, το ίδιο ζόρι έχετε, ξέρετε ότι ο ένας θα πάρει το "πουλί" και η άλλη το έχει πάρει ήδη. Άρα κοινός στόχος έγινε "όλοι έξω". Μου έβαλες και τη τζίφρα σου στη ανακοίνωση "στόχος είναι η υλοποίηση του νόμου των ΠΠΥ". Πως θα γίνει αυτό; Όταν πρόεδρος και γραμματέας δεν εμπίπτουνε στα κριτήρια του νόμου; Αλήθεια, έχω την απορία, όταν εκρεμεί ένα δικαστήριο, π.χ. λόγου χάρην, ρε παιδί μου, τυχαία το λέω, σχετικά με τα "γιώτα", το κατά πόσο είναι νόμιμα, τότε εγώ πως συνδικαλίζομαι, από τη στιγμή, που είμαι "εν δυνάμει" υπόδικος; Δηλαδή είναι κάτι σαν να έχουμε υπουργό Άμυνας, που δε πήγε στρατό και βγαίνουμε και κράζουμε. Άντε βγές στο chatάδικο τώρα να κλάψεις, να γελάω για μέρες.